planer

ja jag är ju ledig idag... otroligt skönt. ingen väckar klocka som ringer en och säger att nu måste du fan gå upp. så mina planer ser ut som följande

* nu måste jag ta tag i mitt springandes igen när det inte är -20 och 1meter snö så finns det inga hinder det är bara ut och röra på fläsket.

*få igång min bil

*sen ska jag rida min lektion

*för att sen komma hem mitt i natten:)

men nu så måste jag ta tag i första att göra på listan uch. jag va så duktig förut men så kom extremkylan och 2meter snö och då va det inte roligt längre. men nu måste jag fan. men det är ju såååå jobbigt specielt när maninte har sprungit på typ jättte länge. jag vet inte ens när jag sprang senast men det va innan snön kom. och ja vi har ju haft snö i typ minst en månad.

men jag måste helt änkelt.

haha om man nu kommer i springkläderna igen men tur att det är stretch i dom :)

men nu så piggar vi upp med lite bilder från när vi va ute.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0