shopaholic

jag säger bara att anna shopaholic har vart i farten. jag har köpt två par jeans för 510kr. hehe och nej jag har inte vart på uff och shoppat. utom det va så att thernlunds hade rea=). så först så hittade jag ett par diesel jeans för 1100:- men det va 40% på dom. sen hittade jag ett par Miss Sixty för 1500:- som det va 70% på. sen så hade jag ett present kort på 600:- så allt som allt så betalade jag själv 510:- för två par märkes byxer(anna äger knappt nått annat än det). men jag säger bara att det gäller att passa på medans det är REA=)

och för den som har missat det så älskar jag och shoppa och specielt så älskar jag och shoppa jeans. gud jag vet inte enns hur mycket jeans jag har. hehe för många då kankse:)

här kommer lite bilder på mina jeans

Diesel jeansen



Diesel jeans



Miss Sixty jeansen och nej jag har inte gått upp 4str utom det är baggy jeans



Miss Sixty haha och i bakgrunden så ser man min sko kaos



det är glitter på jeansen:)



glitter:)



lite mer detaljer som dragkedja på fickan



mer detaljer :) det tycker vi om



ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0