söndag

idag är det söndag och i stället för att ha den vanliga måndags ångesten så är jag faxist ledig i morgon. men sen kommer jag jobba 6 dar i rad mindre kul men men så är livet. men vad har gjort idag då... jo vi va först en sväng förbi min farmor och farfar och hälsade på ååå dom blev såå glada så både farmor, farfar och hampus:). för mamma och pappa va oxå där och dom hade med sig hampus. det va som vanligt mycket fika och tårta. och det är bara och ställa upp för laget och äta:). sen så åkte vi in till stan för att vi skulle gå på bio. gick in en sväng på åhlens för jonte skulle shoppa men han hittade inget bra.

jonte som inte hade ställt upp för laget tillräckligt va nu hungrig och efter som det bara va han som skulle äta så bestämde han sig välldigt snabbt för McDonalds. han åt och jag höll sällis. sen så gick vi till bion. vi kollade på cornelis. den va faxist bra enligt mej och jonte tyckte oxå om den. den handlade om hans liv och sånt. det va mycket musik oxå men den va helt klart sevärd tyckte jag. sen efter filmen så åkte jag hem till mej och jonte till sig för han ska ju jobba i morgon och jag ska ju till stallet i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0