sprang

ja tro det eller ej men nu har jag faxist vart ute och sprungit. 7km lyckades jag tvinga mej till. senast jag spang va den 17 nov så det är nästan 2mån sen. först så tänkte jag att ja men jag springer 5 och går resten men det blev 7km.

och för den som undrar om det inte va jobbigt så kan jag meddela att det va sååå jävla jobbigt så jag trodde fan att jag skulle dö. jag har aldrig känt att jag har fått blodsmak i munnen men jag tror att jag va nära idag. hehe eller så va det bara att jag började och tugga fradga. men det gjorde så ont när jag andandes och hela kroppen skrek vafan gör du är du galen efter 2mån slappning och ättning så hade min kondis gått från nånting till 0. jag pustade och frustade som en travare på solvalla och rörde mej så sakta så att gamlingarna typ gick om mej;).

och om det inte va jobbigt nog att bara springa så dom sista 3km så är det konstant motvind tack gud för den kall duschen.

och medans jag höll på med mitt självmords springandes så kände jag men ändå lite duktig.

men nu så har man i alla fall punkt 1 avklarad nu ska jag bara ta och försöka få igång min gamla kärra:)

och jag måste försöka springa lite oftare men det är inte så kul och springa när det är såå kallt men det är fan inte kul och springa när man inte har gjort det på typ 2 mån.


men ha det så bäst

haha obs gamla bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0