träningsvärk

jag säger bara ordet träningsvärk med ett stort T. jag hehe gissar att det beror på min springning i går;).

men igår så va jag i stallet. det va så skönt och va ledig och kunna äta middag hemma innan jag drog till stallet så att man fick va mätt där. inte som förut när jag kom dit hungrig direkt efter jobbet. men i alla fall.

sen så red jag laura och det va som en helt annan häst än förra gången. hon stod still i boxen bara det. och va så lugn och fin. ridningen gick mycket bättre och det kändes jätte bra. vi vände upp på medellinjen och flyttade ut till vändpunkterna i skänkelvikning. och hon kändes lugn och fin. inte stressad eller slängde upp huvudet och bara sprang. nej så det va jätte bra.

idag så gick jag till sågen och lyssnade på min ljudbok. och sen va det jobb som stod på schemat. efter 5 dagars ledighete så är det 6 dagars jobb som gäller men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0