upp gång och fall

ja igår så va jag ute och svängde på mina lurviga mycket trevligt va det. alltid kul och träffa kompisarna och dansa prata och bara ha kul. maddes mamma kom och hämtade oss så jag åkte med henne ända hem så det va oxå jätte skönt. när jag kom hem vid 03.30 och gick och la mej 03:40 och ställde klockan så meddelande den så glatt så att det va 2tim och 21 min tills den skulle ringa. och för sen som undrar att jo jag skulle upp klockan 06:00 för att åka till stallet.

men det va bara och tvinga sig upp men jag va inte så trött för jag tog det lungt igår för jag hade sån huvudvärk. jag kände det när jag åkte till nynäs för att förfesta hos izza. så kom den krypandes. jag körde en vatten kur chock när jag kom dit och drack typ 5 glas vatten då blev det bättre. sen drack jag vatten där inne. hehe lite öl oxå så klart;) men när jag kom hem så fick jag ont i huvudet igen men i morse så hade det gått över. hehe kankse därför som jag kände mej ganska pigg. men jag gjorde i ordning min smoothie och gick till bussen.

men nu så är jag hemma och ska kolla lite på let´s dance.



ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0