väntar

ja just nu så kollar jag på skidskytte och väntar på att jonte ska komma. jag ska fixa mat idag hehe tro det eller ej annars så brukar vi gå ner till ica och bara köpa nått. men idag har jag planerat både middag och en liten efterrätt. och efter som jonte ändå inte kommer och hinna läsa så kan jag redan avslöja vad jag ska bjusa på.

ja det är inget specielt för jag vill ju bjuda på nått som han tycker om och nått som är lite mer nyttigt än vad han tycker om. så det blir hamburgare med bröd. hehe och ja nu vet jag vad du tänker.. men det är väll fan inte nyttigt och nej det är det inte. men det är vegetariska soya hamburgare och grovt frisko bröd. sen ska det inte va pommes till nej nej utom det är morötter och gurka som jag ska göra bitar av. sen till efterrätt så är det jordgubbar och kesella:) ja om nu jonte kommer och tycka om detta åter står och se. slutar väll säkert med att han går ner till grillen och köper en 150grams hamburgar meny med extra stor pommes;).

men nog pratat om mat för jag är verkligen jätttte hungrig men det är ca 40 min tills han kommer och komma.

så jag lägger ut lite bilder i stället på min outfit igår

Linne: H&M
Jeans: Miss Sixty
Skor: Stövlar Esprit
Smycken: Efva attling





jag hade även en liten fjäder i håret och den har jag köpt på H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0