åka

snart ska jag åka men först ska jag hinna skriva lite om igår. jag åkte lök bussen till fredrik hälsade på julia mycket trevligt:) sen åkte vi lökbuss igen. vi va hemma hos en kompis till fredrik. eller det va hans föräldrars hus. vi grillade och med så mycket karlar som står runt grillen så behövde inte jag tänka på min kyckling utom det fixade dom åt en:). det va mycket trevligt. det är kul och träffa folk som man inte har träffat så mycket tidigare. jag har ju träffat dom flesta men ja man har ju ganska dåligt minne så man kommer inte riktigt ihåg. men det va kul och det är nått specielt med sommaren kunna sitta ute och grilla, chilla äta gott och dricka gott och bara snacka en massa och skratta och ha bara så kul:)
.
men nu ska jag snart dra till fredrik igen för jag ska åka med dom ut till pia och tobbe.
.
men nu ska jag bara slänga upp lite bilder på min outfit igår.
.
Linne:Bondelid
Jeans:Gant
skor:Björnborg
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0