bio

så nu är jag hemma från bio. eller jag va hemm vid halv nio men jag va ute på en liten promenix på en timme. mellan nio till tio kände att jag ville komma ut och gå lite. få lite frisk luft:). det va jag maria och madde som gick på bio. det är så trevligt och träffa kompisar när man inte ses så ofta. mennär vi se så är det som att det va igår. haha vi satt på heron och bara assa garvade åt vår us tid i stallet. om när madde la sopper i towes skåp och om hur otroligt kul och oseriösa våra us-möten va ...haha gud det va tider det.
.
men innan bion så åt vi på tacobar mycket gott. sen blev det glass som efterätt på sias glass bar åå det är ju bara för gott:) filmen sen så. ja gud den va asså bra. jag kan starkt rekomendera och se den ja om man har sett dom andra filmerna. asså jag är ju inget stort harry potter fan men när även jag tycker att den är bra ja då måste den ju va helt okej:) vi såg den i 3D vilket är ganska kul. det är ju kul att se på det ibland kankse inte alla filmen men nån film då och då. det blir ju ett annat djup i filmen. men glajjerona man ska ha på sig hahah vilken passform sen så och dom är ju jätte stora och man ser ut som ett cp i dom.
.
maria och madde
jag och maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0