hehe

hehe asså jag måste bara säga att jag tycker att denna bild är så rolig. jag blir bara så glad när jag ser den. just för att jag blev så glad när jag hittade denna rosa gammla skaga båge från typ 80-talet. det är starka minus som det va på den tiden tjocka glas. formen är gudomligt härlig. och det är en gold antireflex behandling på dom. dom starka minus glasen gör att ansiktet blir förminskat där glasen är. så huvudet går in och ögonen blir jätttte små. man ser ut som en gris. och kinderna sen då. haha det går in och den pofff kommer dom tillbaka och man ser ut som en bäver. och lika så huvudet det går och och sen pofff går det ut och man ser ut som typ E.T. men det v så här detva förr i tiden när man hade starka minus glas. det va så här det såg ut. och det va såhär det såg ut för hon som hade dessa glasögon innan vi fick dom tillbaka och jag hittade dom:)
.
haha det va så starka minus att jag såg inte ens hur jag såg ut i spegeln utom mamma fick ta ett kort så att jag skulle se hur jag såg ut. och vad glad jag är över att hon gjorde det för annars så hade jag inte haft denna underbara bild=).
.
nej jag bara älskar den. sen är jag glasögon skadad oxå för livet.
.
p.s så kan jag till lägga att jag tycker att harry potter ska ta och byta glasögon är har haft dom där extremt fula runda glasögonen lite för länge. han har gått från att va så inne till att va ute så att han är så ute så att han är inne igen;) om det är nån som hände med där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0