heldag

ja det blev en heldag igår inne i stan:) mycket mysigt. vi mötes upp på centralen vid 12 och åkte hem vid typ 01. haha så ja det blev lite senare än vad jag trodde att det skulle bli. men det är kul. det va spontant som vi sa. men vi va först på åhlens i typ 2 timmar och letade efter klänning till lena och ett par byxer till tommy som inte va kostymbyxer men inte typ för mycket jeans. det va typ omöjligt båda att köpa åt nån som inte är med och hitta ett par som vi trodde skulle bli bra. det slutade med att vi inte hittade några byxor där utom på ett annat ställe. men vi provade en massa kläder jag provade både en snygg och en ful klänning:).
.
sen gick vi vidare till lite olika affärer både weekday och indiska och lindex och ja lite sånt och in på charlings tror jag att det hette. men efter typ 5 timmar springandes i affärer så va vi både hungriga och törstiga så vi bestämde oss för att det va dax och äta och ta en kall öl så klart:). hamnade på pizza hut jag åt min grekiska tonfisk sallad utan tonfisk;). den va jätte god som vanligt. sen efter det så gick vi till bolaget köpte två öl och satte oss vid vattnet och drack dom. sen gick vi till nån pub som vi hade vart på förut dit gled vi in och tog en öl och en drink och ett stort glas vatten:). sen efter mycket prat och skratt så såkte vi hem typ vid 01. så ja det blev en heldag inne i stan:) men det va kul.
.
min outfit inne i stan
klänning:Koola anna
Shorts: H&M
har man inte balkong och det är varmt så finns det andra knep
alla sätt är bra utom dom dåliga:)
en fett gräslig klänning
en klänning som va lite cool men som jag vet att jag aldrig kommer och använda
en annan söt klänning men jag kände oxå att nej jag kommer inte använda den
ja jag vet inte riktigt vad det va men roligt hade vi åt den ;)
öl vid vattnet:)

Kommentarer
Postat av: sara

superfina klänningen från koola anna!



haha den där beiga hemska saken kanske voldemort har designat! hahahaha

2011-07-21 @ 15:00:02
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: ml

Ni verkade ha haft det helmysigt. Blir nästa lite avis.

2011-07-21 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0