konstigt

gick just in på sorks hemsida och såg att bilden på grey cliff är borta. det kändes lite konstigt. han har ju alltid vart med på den sidan sens sork började komma ut på internet. lite som att men hallå vi får ju inte glöma bort älskade gräv. ja jag vet att jag håller på och tjatat ut alla om cliffen på min blogg just nu. men så är det ibland. man saknar inte kon fören båset är helt tomt och jag saknar honom verkligen. men det är som att jag saknar mormor och min gammel mormor oxå. man saknar dom för att man vet att man inte kommer och kunna träffa dom mer i detta liv. för finns det ett liv efter döden?¿? ibland så vill man ju tro det. men gud vad filosofisk jag känner mej just nu. eller så har anna blivit en förvirrad anna???.
.
men en sak är i alla fall säkert. jag saknar han nått enormt. mitt finaste älskade gräv♥
.
finaste gräv i ett nöt skal. lerig från topp till tå och busar runt i hagen för sig själv för att alla andra har tröttnat på honom=)
.
nu ska anna ta och sova för jag ska både jobba i morgon och ut och springa innan jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0