ledig

idag är jag ledig vilket är mycket skönt. eller det är alltid skönt och va ledig. jag tog sov morron till kanske 08:30 det va jag värd. sen åt jag lite snabbfrukost och hoppade i joggingskorna och va ute och sprang min runda på 5km. jag har bara ett ord om hur det va... det va jätttte varmt. efter typ 1km höll jag på och dööö. men det va bara och fortsätta 4km till:). men det gick bra. men det märks ju att man inte orkar springa lika fort tycker jag. men som tur va så hade jag tagit med vatten som jag hade lagt vid start/mål det är vid samma ställe. så när jag va klar så hade jag vatten som väntade på mej.
.
men nu så har jag städat och duschat så nu ska jag göra mej iordning för en grill kväll med fredrik och hans tjej julia och vi ska till hans kompis som bor i jordbro nånstans. det ska bli kul:) juste måste fixa lite sallad till min kyckling oxå.
.
snart om en vecka så har jag semester åååå det ska bli såå skönt. men först så ska jag jobba söndag-fredag först. sen är jag ledig i 3v.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha! Oh, nej, det är en kopia från gina tricot. halva priset också, så 250:-

Jag tycker de andra är hutlöst dyyyra!

2011-07-08 @ 13:08:48
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0