måndag

gud det är redan måndag jag har redan haft en vecka semester och den har typ skenat fram... hjälp. denna vecka kommer och gå lika fort jag har redan saker inplanerade. och saker som jag vill planera in och jag vet att det finns saker som jag inte kommer och hinna med:)
så här ser planeringen ut för denna vecka än så länge
.
Måndag: Springa min runda. Städa med stort S. Rensa med stort R. Fixa lite småsaker stor handla in för veckan
.
Tisdag: Springa min runda. åka in till farsta med izza och sara:) Shoppa med stort S. men jag får inte köpa nått haha;)
.
Onsdag: Springa min runda. åka in till skansen och sen grönan med izza och sara:)
.
Torsdag: Springa min runda.  åka till bolaget och fixa en sladd så att man kan lyssna på musik med dom bra högtalarna
.
Fredag: Springa min runda.  party med bästa flickorna=)
.
så nej jag kommer inte och bara sitta hemma och mögla denna vecka eller:)

Kommentarer
Postat av: m-l

Det är bra det, att du inte sitter hemma och möglar.

2011-07-25 @ 21:02:44
URL: http://miliscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0