nynäshamn

snart ska jag dra till nynäshamn. jag ska fika med izza, sara och lisa. det ska bli mycket trevligt. alltid kul och träffa kompisarna och hänga och bara snacka:). nu sitter jag och dricker vatten med äppelcidervinäger i och knapprar på ett äpple. jag va uppe vid ja kankse 07:30 och åt frukost i lugn och ro för att sen springa min runda på 5km. det är skönt att springa på morgonen för så har det inte hunnit bli så varmt. och det är inte så mycket folk ute så man slipper roppa tut tut här kommer jag flytta på din feta röv så att jag kan komma förbi och fram. för alla ska ju gå med stavar i bredd och ta upp hela grus stigen och så pratar dom så att dom inte hör att man kommer eller så lyssnar dom på musik så att dom inte hör när man kommer.
.
men jag brukar antingen hosta till eller säga tut tut..haha jag måste låta som värsta nörden men vafan flytta på er för här kommer prinsessan på fläsket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0