sollentuna

ja i helgen så hände det ganska mycket på två dagar vilket jag tycker är super kul. jag älskar och ha mycket och göra bara hem och vända och sen på nästa grej. i lördags sen så va jag först hos pia och tobbe och fikade. det va mycket trevligt och varmt och skönt. jag hälsade på Linus oxå somär deras chinchilla. menhan börjar ju och bli lite till åren så han börjar och bli lte tuffsig i pälsen men annars så såg han pigg och glad ut:).
.
jag åkte med tobbe, fredrik och julia till dom och åkte med morfar och siw hem för mamma och pappa hade ju tagit fin bilen;) så där kunde man inte åka med. men kurre va snäll och körde mej hela vägen hem. sen hemma så va det bara och frächa till sig lite för att sen åka till sollentuna för att hälsa på och grilla med lena och tommy. en jobbar kompis till tommy va där oxå med sin tjej. gud vilka härliga människor:). vi hade det super trevligt. vi både åt och drack gott;) pratade och skrattade jätte mycket. dom har verkligen fått det jätte fint och mysigt.
.
jag jobbade ju på söndag så jag tänkte att nej men jag åker inte hem allt för sent. hehe jag åkte där i från vid halv tre och va hemma vid halv fyra. kankse lite sent. men det va det värt för hur kul hade vi inte:). men jag fick springa till bussen. och det här va en av annlednngarna till varför jag började och springa för jag sprang till en buss och trodde att jag skulle dööö. så i lördags när jag skulle till bussen så fick jag lite bråttom så jag va tvungen och springa. men det konstiga är att jag kan ut och springa 5km utan problem. men ska jag springa till en buss på 500meter och är lite små lullig och har lite och böra på så håller jag på och dör efter typ 100meter. haha jag andades som en astmatisk stor rökare när jag kom fram till busshållplatsen....
.
sen på söndan så va det jätte lugnt jag och hanna städade och sen så fixade hon med datorn så att vi kunde kolla på damernas match live på datorn. så det va jätte bra. när det va halvlek så fixade vi mat och kollade klart på matchen. sen hände det inte sådär jätte mycket mer. det va jätte tråkigt.
.
idag så har jag jobbat och sen va jag ute och sprang. jag har börjat få ont i mitt höger ben jag vet inte riktigt varför. jobbigt tycker jag. för jag vill bara springa och motionera inte få en massa skador..men men det går väll över.
.
nu ska jag kolla på tv
men här kommer lite bilder. på Linus och på mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0