springa

funderar på om man ska ta och kolla på ett avsnitt av the killing. ska upp tidigt i morgon 08:00 ska jag va hos tandläkaren i morgon. hmm mindre kul efter som min tråd siter löst och att det kommer och kosta för att få mer lim så att den kan sitta kvar ett tag till. sen ska jag ut och springa sen sk ajga hem till izza på kvällen:) vi ska ha chill kväll och bara mysa och kolla på film. ska bli jätte kul.
.
uch jag har ångest med ett jätte stort Å. jag vet att det bara är töntigt men jag har ändå ångest. och det är för att jag har ätit så mycket onyttigt dom senaste dagarna med kompinationen för mycket alkohol. inte en bra kombination för min springning. men på måndag blir det nya tag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0