stan

snart eller snarare om en timme så ska jag åka in till stan och shoppa med lena. men jag har absolut shopping förbud... utan några undantag. men det är kul och bara kolla runt. vi ska nog hitta nått snyggt till henne. sen så i natt så drömde jag en helt sjuk dröm.. jag drömde att Mette-Marit levde och att hon stod hemma i ösmo och väntade på mej. hon va så vit och fin precis somnär hon levde (för dom som inte vet vem Mette-Marit är så va det min första bil) en volkswagen jetta. jag fick den när jag tog körkort. eller fick köpa den kankse det heter. men vi hade haft den som vår familje bil och innan det så hade mormor den så den hade hört i hopp i vår släkt ända sens den köptes. så det va sorgligt att den dog. om det inte hade hänt så hade jag haft den där fina bilen än idag.. eller så hade hon fått stå hemma i ösmo och bara sola dagarna i sträck. och bara njuta av livet:). men allt har ett slut och så även Mette-Marits liv och det va en väldigt sorglig dag. det va stor sorg i litet hjärta.
.
men nog skrivet om min älskade marit. jag vaknade i morse 07:10 och kunde inte somna om. lika bra och gå upp för jag tycker ju inte om och ligga och dra mej och bara stirra upp i taket. nej när jag vaknar så vill jag gå upp. så jag gick upp åt lite frukost hoppade i jogging skorna och tog mitt spår på 5km kändes jätte bra. jag kände mej pigg och att jag orkade. sprang om 2 st men sen kan man ju nämna att det va två äldre herrar i 60 års åldern. men den sista fick jag ta i för att komma om det va i slutet och jag hade precis kämpat mej upp för en av alla mördarbackar men om skulle jag och om kom jag.
.
älskade Mette-Marit
†1985-2009
Mette-Marit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0