uch

uch säger jag bara. jag mår inge vidare. både för att det händer så mycket i mitt liv och för att jag är jsuk. jag gick och la mej igår med frysfrossa. uch vad jag frös. sen vaknade jag vid tre och svettades som en gris. sen när jag vaknade på morgonen så ja då va det inte så mycket bättre. jag hade ont i huvudet ont i halsen och stel i nacken. rent allmänt ont i kroppen. men jag ville inte stanna hemma från jobet bara för att jag jobbade till sju idag och ja det är inte så kul för nån annan att behöva stanna. så jag släpade mej till jobbet. på morgonen så mådde jag inte så bra. men efter lunch då jag fick i mej lite fil så kändes det lite bättre.
.
men nu ska jag borra nej mej i soffan under ett täcke och bara kolla på allsång på skansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0