uppe med tuppen

eller nja inte riktigt. men gick upp vid 6 och va ute och sprang. så nu är jag hemma färdig duschad och klar. ska bara föna håret och sminka mej så är jag redo för en ny arbetsdag:) det va ganska skönt att ut och springa idag för det va nästan kallt när jag gick till min springstig. och då blev det lagom när jag va ute och sprang. men jag kande av mitt ben lite. det är konstigt tycker jag att man bara kan få ont i höger benet.. men det går nog över.
.
jag vaknade även i natt av att det bara knastrade i hela munnen och att jag käckade lim. hehe jag tror att det börjar och bli dax att ringa till min tandläkare i haninge och se om man kan komma in och få lite mer lim för nu sitter den lite löst. inte mycket men det är ju störande. och jag vill ju inte att överkäckan ska se ut sm underkäcken. typ fortfarande som odjuret i skönheten och odjuret.
.
men nu ska jag ta och sätta lite fart
men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0