anna har tänkt klart

anna har tänkt klart. en gps in inköpt hittade en billig(för som alla vet så är billigast alltis bäst) på expert för 599:- det va bara och slå till så nu jävlar ska jag väl lyckas hitta här i landet;). för när jag väl har kommit på nått som jag vill ha så brukar jag ganska ofta köpa det fort. ja om jag har kommit så långt att jag har hittat en som jag tycker verkar bra och ja nu hittade jag en. eller förts så tänkte jag sen kollade jag och sen hittade jag en och sen va det bara och köpa. så nu är det klart. ska bara lyckas komma på hur den fungerar och hur man hittar ett elutag i bilen. eeee okej... nu ska vi se här. aja det löser väl sig. har hört nångång i mitt bil ägande liv att om man ska ha ström från bil till nånting så är det via ciggaret utaget och det är därför som nått så gammalmodigt finns kvar så det ska jag väl ha på min bil. får helt enkelt leta och se vad jag kan hitta:).
.
sen så idag så har vi vart ute och ätit middag med jobbet mycket trevligt. mindre trevligt är ju att vi firar av moa som ska sluta hos oss:(. vi kommer och sakna henne nått enormt. vi som har haft vår mys stund på tisdagar till kl 19:00. men maten va jätte god. vi åt på mosaik i tyresö nått som jag starkt kan rekomendera. jag åt ett lamm med nån tsatsiki röra och nått mer till och sen potatis. jätte gott verkligen super. lammet smakade inte kofta utom va jätte bra. jag tror att alla va väldigt nöjda med maten till efterrätt så åt jag nån choklad ja nånting med grädde ååå så gott det va. super det oxå. sen fick vi rosé vin till det:) jag är ju ledig i morgon:).
.
men snart ska jag ta och gå och lägga mej så att man kommer upp i morgon :)
.
men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0