bilder

så nu så ska jag ta tag i detta med bilder från rökärr och så har jag lite mer och skriva om. hehe jag kan ju säga som så att min familj är lite egen. vi skulle äta middag och vad som stod å menyn va stuvade makaroner och grillad korv. hehe nej men då ville lena ha ett glas rött till det. hehe för det passar ju verkligen jätte bra:).
.
jag kan ju oxå säga som så att i min familj så tycker vi att färgen på en bil ska va röd;) hej nej men vadå vi älskar röda bilar:)
till vänster: pappas leksak
lena och tommys bil
min bil
mammas bil
pappas leksak
pappas leksak
min bil
det va dax för snaps och sill lunch. jag kan ju säga som så att den med hawai smak va godast men för att ta reda på det så va man ju tvungen att smaka på alla;)
dab en mycket god öl
dab och snaps
hampus
hampus
hampus
jag ute på promenix
hampus på promenix
hampus på promenix
utsikten
utsikten
utsikten
utsikten
en jätte god sommar drink:)
ett litet lätt sommar ösregn
hampus
hampus
jag
jag
jordgubbar:)
löwenbräu en annan mycket god öl
bara för att våran granne måste ha den mest välklippta gran häcken som jag någon sin har sett och sen är inte låg eller
grannens gran häck
jag
jag
thilda va så klart oxå med här är hon mitt i ett skutt
thilda
thilda
stugan
stugan
lillstugan
stugan och dess altan som är helt guld
dab
thilda
avslutar med en gammal bild från när jag va där förra året. det tråkiga i år va att jag inte åkte bästa B-G men jag får ta igen det nästa år:)
men nu är det slut på bilderna. och jag tror att jag har tagit med det mästa roliga som hände. men det blir ju inte samma sak att skriva som när vi va där:)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0