grey cliff

nu galopperar cliffen på dom evigt gröna ängarna. jag kommer och sakna honom jätte mycket. bara kunna gå in och pussa på honom. borra in händerna i hans tjocka yviga vita man. gå in hår fri komma ut som ett får. ja allt sånt. han har vart min stjärna ända sens han kom till sorunda. jag viste ju att denna dag en dag skulle komma. men det är ändå jobbigt när det blir denna dag. men jag vet att jag inte är ensam och att tycka att de är tråkigt.
.
jag håller med sara hellt och hållet med det där om att R.I.P som alla skriver på facebook. hmm nej han kommer inte att vila i frid. han kommer och sätta fart på det där stället. vända det från likvaka till party på 3 sekunder. han kommer komma där som en enögd vit springare och bråka med allt och alla. rulla sig tills han får fullt med gräsfläckar och äta tills han spricker. han kommer galoppera runt i skogen på små stigar och hoppa stockar som är i en lagom höjd. han kommer och hitta nån perfekt stubbe i en lagom höjd som han kan krubbita på utan att nån säger till att så får man inte göra. nej han levde verkligen livet fullt ut och han älskade verkligen livet. han älskade livet som ridskolehäst. att stå mitt i centrum bland 10 ungar som bortsade och klappade på honom. han älskade att hoppa. fasten hans självförtoende fick sig lite törner efter lite kullerbyttor och feltramp och ett förlorat öga. men hoppa det va fortfarande lika kul.
.
det här med att förlora ögat det va inga problem för honom. han fick både åka transport och träffa josse och stå i box:) han kom tillbaka lika glad som han va innan han åkte. bråkade precis lika mycket med dom andra hästarna som innan. jag kommer ihåg att det va nån vuxen som frågade mej om jag trodde att cliffen va mobbad i hagen nu när han bara hade ett öga. jag svarade nej det är snarare han som mobbar:)
.
men du kommer alltid att ha en speciellt plats i mitt hjärta och jag kommer och jag har så otroligt fina och roliga minnen som jag får skriva om senare för du har betytt så otroligt mycket för mej när jag växte upp. och det är bara och tacka för den tid som du delade ditt liv med mej♥
.
mitt älskade ponny bus och finaste cliffen♥
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: m-l

Ååååå, vilka fina ord och bilder. jag blir alldeles tårögd. Älskade lilla Cliffen.

2011-06-24 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0