hemma

ja nu är jag hemma efter att ha vart i stallet. åkte även hem till ösmo och kollade hur mammas blommor mår för dom är i rökärr. sen så tog jag in posten. jag säger bara ååå herrigud vad mycket post. det va som att dom hade bett om extra mycket post reklam och bara skitt. men men nu är den inne i huset i alla fall.
.
sen har jag shoppat igen uch och fy på anna. men dom hade rea på body shopp och då har dom sina bodu butter som är så otroligt bra och dom luktar ju bara för gott så jag köpte två stycken så har man ett tag framöver.
.
dom jag köpte va papaya och brazil nut:)
ska man bara köpa en så kan jag starkt rekomendera brazil nut den luktar jätte gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0