leeeedig

idag är anna leeedig men hjälp klockan är redan 12. vart har denna lediga dag tagit vägen. jag sov till kankse 9 gud vilken sov morron. men det behövde jag. efter det där cp barnet som bara stod och skrev så att jag vaknade och hade svårt och somna om.  men i alla fall så jag gick upp vid 9 och tänkte att jag skulle ut och springa. börjar springa på mitt spår och tänkte hej varför inte ta milen idag när jag är ledig och allt. ja så det gjorde jag. det va jobbigt som fan. men skönt när man har sprungit klart.
.
sen va det bara hem duscha och nu äter jag jordgubbar:). jag ska snart ta och åka till haninge gå på bolaget inför midsommar ja jag vet det är typ 2v kvar men jag vill inte stå sista dan med alla muppar och trängas så jag tar det nu en måndag+ att jag tar ju bilen. sen ska jag bara kolla runt lite och se om man kan hitta nått roligt och shoppa:).
.
igår så jobbade jag med helena. det va mycket kul. guuuud vad jag saknar henne. men vi hade jätte mycket och göra tog en dropin och sålde glasögon och solglasögon och ja ganska mycket helt enekelt. mycket spring så vi hade fullt upp skulle nog jag säga.
.
men nu ska jag sätta lite fart så man kommer till haninge nån gång i år;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0