morgon stund

ja morgon stund ska ju ha en liten guldklimp i mun:) så jag va uppe vid 06:00 i morse och hade spring skorna på 06:30. sprang min runda och nu är jag hemma och sitter och dricker en kopp te:). det är skönt och va ute på morgonen för det är lite folk och inte så varmt. jag börjar ju inte fören vid 10 så jag hinner både springa duscha och äta. så det är helt guld.
.
för man tänker ju att jo men jag springer när jag kommer hem men orkar man det eee nej det gör man ju aldrig.
.
men snart ska man ta och åka och arbeta alltid lika kul. men det är helt underbart väder ett glass väder. typ ligga på en strand sola och äta glass:). det är livet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0