muffins

just nu så är anna huslig av sig och bakar muffina jag tänkte att jag skulle ta med dom när jag ska till flen på midsommar. kan ju ganska kul och ha och bjuda på nått när man kommer. sen är det ju gott och ha och äta på i bilennär jag ska åka dit. det jobbiga med att baka är att min kök inte riktigt är anpassat efter det . tar man fram en skål och en plåt så är det ju fullt sen.
.
men dom blev inte riktigt som jag hade tänkt mej hmm undra om jag hade för lite bakpulver eller om det va nått annat som jag missade. men aja dom går nog att äta i alla fall. annar får väll jag äta upp dom.
.
sen har jag fått det bevisat oxå att det inte är nyttigt att ut och springa. för idag när jag va ute och sprang och nästan klar så snubblar jag på en blöt rot. jag tror det i alla fall för helt plötsligt så har jag inget gräpp och jag känner hur jag faller förösker och inte ramla men ramlar och då förösker jag ju och landa där det inte är så mycket rötter vilket typ är jätte svårt på en rotig stig. så resultatet blir att jag får skrap sår på höger armbåge och höger knä. men annars så gick det bra.
.
men ska ta och göra lite nytta här hemma nu så ha det så bäst
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: ML

2011-06-19 @ 10:02:16
Postat av: ML

Ujujuj,det ser inte bra ut, stackars lilla Anna. Nu får du ta det lite lungt.♥

2011-06-19 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0