på tal om ingenting så kommer jag aldrig och glömma när jag kom hem och mötte lena i hallen i ett hörn jag höll på och döö... sprang typ ner i källaren hämtade typ ett veträ och sprang upp med det hade 112 inlagt på mobilen redo för att ringa polisen. kommer upp ser denna person sitta i vår soffa i vardagsrummet. andas ut... ååå det va inte ödesmos maffia som hade tagit sig in i vårt hus utom det va bara lena som hade klippt sig. och det va inte så lite eller som hon hade klippt sig.
.
.
sen typ en vecka senare så färgade hon tup kammen röd då fick jag en ny hjärtattack;)
.
och så har vi anna i samma tids epok. ja jag har alltid hållt med folk som tycker att jag och lena är olika på alla sätt och vis:)
.
hahaha gud jag håller på och gå igenom en massa gamla biler här hittade jag ett kort på mej och sara när vi är ronny och ragge på en maskerad hoppning. typ första och sista gången som jag red i jeans och träskor sporrar va ett måste för att skorna skulle sitta kvar;)
sen är det en massa bilder från den maskerad hoppningen. hehe jag vet inte hur man bara får med en bild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0