sprungit

ja nu så när jag är hemma igen så är det tillbaka till gamla vanor som gäller. det vill säga inte äta 24/7 och så har jag vart ute och sprungit. jag va ute i tisdags och i dag. det känns bra. men jag kan ju säga som så att det va väldigt varmt idag. så det va jobbigt.
.
jag har oxå jobbat idag och ja vad har hänt... inte sådär jätte mycket roligt. joo jag har shoppat. Thernlunds hade rea eller dom har reda i tyresö centrum. så då måste man ju gå in och kolla vad dom har rea på. hittade ett par jeans vilket jag absolut inte behöver fler. men ja det va ju som sakt va rea på dom. jag kan ju säga som så att jag behöver inte ha så mycket mer kläder över huvudtaget. men det blev ett par gant jeans. jag ve inte riktigt om jag vågar skriva vad dom skulle ha kostat eller jo dom skulle gå på 1400:- men lugn bara lugn det va 40% på dom så då gick dom pa 850:- det va ju inte lika farligt.. men det är ändå mycket pengar.
.
men nu ska jag ta och kolla på tv och städa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0