sprungit

just nu så sitter jag och äter frukost nummer2:) det är jordgubbs smothie och vindruvor. frukost nummer 1 va två knäckebrödsmackor med banan på. jag va uppe vid 06:30 och sprang men åt frukost innan. jag kan typ inte ut och springa utan att ha ätit innan:) sen blir man ju lite sugen på nått när man kommer hem oxå.
.
men idag ska jag i alla fall jobba och jag jobbar till 19:00 mindre kul.
.
hehe jag va på bolaget igrå och handlade lite inför midsommar köpte en platta eller vad det nu heter brukar inte köpa det så ofta. och när jag skulle lyfta det från sin plats till min vagn så mindes jag varför... det är ju så jävla tungt. och när jag skulle släpa det från bilen till porten så fick jag en påminnelse igen det är ju jätte tungt och otympligt. men aja nu står den i alla fall i mitt vardagsrum och väntar på bättre tider. sen så vill man ju ha kall öl men vem får plats med en hel platta i kylen;). eller man får ju gö så att man ställer in några stycken i taget.
.
men nu måste anna sätta lite fart för att hinna.

Kommentarer
Postat av: Jennysen@soclog

Jaså? Hmm... man kanske skulle pröva det då? :)

2011-06-15 @ 09:31:13
URL: http://Jennysen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0