torsdag morgon

japp jag va uppe vid 06:00 och va ute i jogging spåret runt 06:30 efter att ha ätit lite frukost:). just nu så sitter jag och äter min gröt med kanel fett gott. ska snart åka till jobbet och arbeta. känns konstigt och bara jobba 11-17 en torsdag men det är bara för att det är röd dag.
.
ja nu kommer då en resume om vad jag har gjort när jag har vart utan internet.
.
i hmm fredags så va jag ute med izza, sofie och sen kom madde men jag han typ bara säga hej och hej då till henne tråkigt:( men annars så va det kul. men det va så mycket folk och då blir det så varmt men annars så va det kul. jag tog det lugnt skulle ju upp och gå på ödesmos marknad på lördag. men kul hade vi. men det va nått konstigt tema som drar till sig folk som klär sig ja inte riktigt som jag brukar klä mej. dom hade sport bh och då fick man va glad annars så hade dom en vanlig bh och typ ett par shorts eller en kort kjol och pricken över det lilla i:et va att dom hade skor eller stövlar som gick till knäna och dom va lurviga som ett fååår. jag vet inte riktigt vad det är för stil. men jag kunde konstatera att det inte va min klädstil. men om folk vill gå klädda så så får dom jätte gärna gö det för mej bara inte jag behöver ha dom kläderna på mej;)
.
sen vid 2 åkte jag hem dom andra drog vidare till metro men jag orkade inte utom åkte hem.
.
på lördag så a jag upp vid ja kankse 06:00 och va ute i jogging spåret runt 06:30 för att sen göra mej i ordning för att åka ner till ödesmo för att gå på marknaden. lena och tommy kom oxå så det va kul. jag köpte bara mina älskade brända mandlar. haha innan vi gick ut så försökte mamma få på tommy en jacka för han hade ingen med sig bara för att lena hade sakt att kl 14:00 så skulle det bli sol. så hon försökte att få på honom en grön/lila jacka assså jag höll ju typ på och döö. jag erbjöd till och med min gamla sork jacka men det tackade han nej till förstår jag inte riktigt;).
.
sen efter marknaden så åkte jag till jonte och vi gick ut på pyren i norrtälje tillsammans med joppe. det va kul men dom hade kunnat spela bättre musik tycker jag och nu va det för få som dansade ja jag vet att jag är aldrig nöjd. sen åkte vi hem.
.
på söndan så kollade vi på film och snackade sen åkte jag hem. efter att ha vart henna och fixat lunch och chillat lite så åkte jag över till kenny där hans lilla syrra ronja va go och glad. hahaha jag kan inte säga annat än att man kan inte gö annat än att bara älska henne för hon är såå rolig:) hon är ganska frispråkig om jag säger som så orädd och bara såå skön:).
ja en bild kan verkligen säga mej är 1000 ord jag ser likblek
men det är i alla fall jag och sofie
.
ha det så bäst för nu ska jag snart åka och jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0