ändrade planer

det blev ändrade planer. jag skulle ju ha åkte till jonte igår. men det blev så sent och jag va så trött så jag pallade inte åka för att bara typ gå och lägga mej när jag kommer dit. så jag stannade hemma och kollade på let´s dance och gick och la mej tidigt. va uppe klockan 08:00 utsövd och pigg. hoppade i löparskorna. hehe eller hoppade i kankse är att överdriva tvinga är mer ett sanningsenligt ord;).

men gud det va så skönt när man väl kom ut. solen sken och det va inte så mycket folk ute kan ju ha berott på att det fortfarande va ganska tidigt på morgonen. jag sprang min runda på 7 km och lyssnade på daniel adams-rays nya cd-skiva. och det tog ca 40min att springa min runda och det vet jag för att jag hörde alla låtar +den första igen och det är 40min har jag räknat ut nu när jag är hemma. och ja det är väl ett ganska lagom tempo på den rundan. jag vill inte springa för fort och inte för långsamt utom i ett tempo som jag känner att jag kan hålla och som jag orkar springa i. men sen går det alltid fortare i början än vad det gör emot slutet;).

sen så mötte jag mamma när jag va ute hon kom körandes till jobbet i sin röda ckl. jag vinkade som en galen ko och hon såg mej och vinkade tillbaka.

men nu är jag hemma och ska gö mej i ordning för att åka till jonte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0