ett tag sen

ja nu va det ett tag sen som jag uppdaterade.

men i måndags så va jag ju ledig och va ute och sprang och sen åkte jag till stallet red ut . sen så red jag min lektion och jag fick viola. hmm ja själva ridningen gick bra. jag tycker ju att hon är trevlig och rida och man får tänka mycket framåt och att hon blir låg i formen(utan att bli bakom) och sträcker ut på sina små köttsbullsben så att hon rör på sig. så att hon inte blir kort och kort i stegen. men sen så hade hon en mindre bra dag. hon va sur och grinig specielt på tinka och så sitter det nån mupp på henne som bara måste typ leka följa jon med mej och där jag va va hon oxå. och viola har ju ganska så långa öran men när tinka blinka som för nära vilket även jag tyckte att hon kom( jag kunde typ ha klappat tinka på örat eller typ mulen) men i alla fall öronen va det. jo dom är ju ganska så långa men när tinka kom för nära så såg jag typ knappt inte:)

sen i tisdags så jobbade jag som vanligt och det gick bra. idag har jag oxå jobbat. jag har börjta och lyssna på en ny ljudbok oxå. efter att ha lyssnat igenom 4 böcker twilligt med odödlig kärlek, vampyrer och varulvar, och så ännu mer kärlek och kärlek. så är det skönt och komma tillbaka till mord och elände=)

men nu så ska jag kolla lite på tv börjar jag har lite ont i huvudet så får hoppas att den går över i natt när jag sover.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0