helgen

ja jag va hos jonte och hos hans bror för hans tjej vera fyllde 25 år. vilken konstig ordning det blev på den meningen men men. det va trevligt mycket barn mycket ljud och skrik så jag ligger helt klart i lä. men det serverades smörgåstårta vilket jag tycket jätte mycket om. och den va det efterätt i form av hallontårta och där fick jag ner en bra mit;) sen va jag jättte mätt. pratade med hans släkt och allt sånt. sen gick vi hem och kollade på tv.

idag så åkte jag hem och lyssnade på min ljudbok ååå det är ju bara sååå spännande. den som är mamma till den mördade sonen vet vem mördaren är men säger inget till polisen. man ba aaaaa säg nått då kärring jävel men hon tider som en mussla. och man som läsare vet inte eller vem det är som är mördaren utom man vet bara att han har en bil med en trasig blinkers som mamma vet vems bil den tillhör. åååå man vill bara lyssna mer.

sen så kanske jag ska bli volvo ägare oxå till en volvo 855 en röd:). det är vår granne som ska säga den och snabb som min pappa är så sa han att nej men vänta lägg inte ut den på blocket vi behöver en bil. så vips så kankse jag snart har en bil. ja jag vet det är en combi och kankse lite för stor för mej som bara är en persson och inga djur eller packning eller nått sånt. jag använder inte ens bagagutrymmet. men den hade dragkrok vilket aldrig är fel:). men vi får se man ska inte ta ut nått i förskott men jag vill ju ha en bil.

obs det är ej bilen på bilden men det är en sån modell och den är röd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0