måndag

jippi ännu en måndag slängd i ansiktet och så jobbade jag det är därför som jag tycker att den va så jobbig. det är såå skönt och va ledig på måndagar om jag nångång ska gå ner i tid och va ledig en gång i veckan så ska jag helt klart välja måndagar som min lediga dag. den dagen tog till slut men den sniglade sig fram. i alla fall om man gämför med dom måndagar som jag är i stallet för dom flyger fram:)

jag har börjat och få ont i magen igen suck jag vet inte riktigt vad det är det kommer och går och känns som förut som en kniv som rör runt men det sa väll gå över av sig själv(som allt annat) sen så känns det som att jag håller på och bli sjuk eller nått sånt. jag fryser och har lite ont i huvudet eller så behöver jag bara sova lite. det tror jag för jag har inte tid/ork/lust att få nån onödig förkyldning på halsen.

men nu ska jag snart ta och sova

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0