måndag

japp så fick man en måndag slängd i ansiktet.. tack gud. nej men det känns extra jobbigt att det är måndag för att jag jobbade oxå. det är sååå guld och va ledig på måndagar. det är som att jag får staffas extra mycket dess måndagar som jag jobbar på för jag har det så lugnt på dom andra där jag är ledig. jag jobbade till 18:00 åkte buss tåg buss. efter som jag fortfarande inte har en fungerade bil. tåg som va 6 min försenat måtte nynäståget vänta annars då jävlar ååå nej men där står det ju och väntar byter tåg och min snälla mamma hämtade upp mej och körde mej till stallet det tackar vi för. vilket ger mej 10 min extra. så jag va i stallet 19:20 okej jag ska byta om springa över skidskobanan(stallplan) in i stallet fixa allt för att sen åka hem

Kommentarer
Postat av: Jen

sv; okej okej då måste de va nå fel på blogg.se asså /: skumt!

2011-03-08 @ 00:34:40
URL: http://jenniferxo.blogg.se/
Postat av: Mathilda

riktigt fin blogg med intressant läsning:) om du har tid får du gärna kolla min!

2011-03-08 @ 18:26:22
URL: http://blacksunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0