onsdag

ja idag så har det inte hänt så mycket bara jobbat och slitit. det gick bra dte va ganska rörigt idag. mycket och göra så dagen gick fort men det är skönt. sen nå har jag vart ute och sprungit 7km så det kändes bra. det va bara och tvinga sig ut och på med broddar och reflexväst. men det är skönt när man väl kommer ut det är bara och ta sig ut som är drygt. men det är så det är med allt det är drygt att börja och städa men när man gör det så är det helt okej.

har även googlat lite på min galla som jag har på handleden om man skulle gö nått åt det men det står tat man kan få bli sjukskriven i 1-6dagar eee nej tack det har jag inte lust/tid och ork med bara för en liten galla i haldleden nej har jag haft den i några år så kan jag ha den i några år till. men jag tycker att den känns med än vad den gjorde förut. eller så är det bara för att jag kom på att tänka på den igen för nån vecka sen och har tryckt på den. jag får sluta med det. eller en gaglion är det för att va exakt.

sen ja så har det inte hänt så mycket mer.

så ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gick det bra att springa på isen? :o

2011-03-03 @ 19:20:48
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0