syndarnas förlåtelse

igår va det dop igen. det va som det alltid va. jag inte riktigt vad jag tycker om prästen och allt gidder som dom säger. att gud har sent detta barn till oss jaga om han nu skulle sända nått kunde han inte sända nått använtbart då typ fred på jorden. nej inte det inte. och detta snacka om gud är med dej och gud ser dej och gud lämnar inte dej. nej men mej ser han fan aldrig. och sen när man tror att man har klarat sig så kommer det ordet som jag bara hatar syndarnas förlåtelse. ursäkta men det där lilla barnet är typ 6mpn och han har tydligen redan gjort sig förtjänt av syndarnas förlåtelse,

jag säger bara om jag ska få barn och dom ska döpas så kommer jag och ta bort dom där orden. hehe mitt dop kommer och va extremt kort det kommer typ bara va vad ska h*n heta och sen lite vatten och sen ja då va det klart och så går vi ut.

och när det är dax för nån begravning uch det vill man ju inte tänka på men jag säger bara om ja då kommer det och stryckas. jag vill inte att man ska sitta och gråta och så tar präsen upp syndarnas förlåtelse. vad hände med vila i frid inte vila i frid men dina synder tar du med dej.

ja sen efter dopet så fanns det mat och det va jätte god mat och sen va det fika och det va oxå supet gott=) det där med att laga mat det kan johanna. det fanns typ allt från pasta, potatisgratäng kött och sallad super gott.

sen så åkte vi hem och kollade på melodifestivalen. det va ju inte lite spännande när det stod emellan danny och eric. men det va ju som alla vet eric som vann.

nu ska jag ta och kolla på tv och bara ta det lugnt

så ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0