tant anna

från och med i söndags så är det helt okej och kalla mej för tant anna. jag har nämligen tagit mej till ö&b jag har gått dit för att va exakt. och där så köpte jag mej en shoppingvagn, dramaten, shoppingkärra kärt barn många namn. sen gick jag och min kärra hem och till ica och handlade. assså det va typ helt guld och ha den när jag handlade. jag kunde gå och självscanna lägga ner mina varor utan att känna hur det bara blir tyngre och tyngre. helt klar guld värt. jag kan ju säga att det va jag och alla panter tanter som hade sina dramaten inne på ica. men det va så guld när jag gick hem så det är helt klart värt det hehe:)

sen så idag så har jag jobbat och slitit hände inte sådär jätte mycket på jobbet det bara rullade på. och ååå juste vi åt en semla för det är ju tjockisdagn idag mmm så gott

sen så har det inte hänt så mycket mer så ha det så bäst

min kära dramaten=)


Kommentarer
Postat av: m-l

Snygg kärra, nu kan du ju storhandla ordentligt.

2011-03-09 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0