uch

jag känner mej inte så kry. det känns som att jag håller på och bli sjuk jag har ont i huvudet och har allmänt ont i kroppen:(. i natt så sov jag med två täcken och jag frös sen vaknade jag mitt i natten och svettades. men jag hoppas att dte inte blir sämre för är det bara såhär så är det lugnt. medans jag håller på med mina kramper så har jag ont i magen oxå. och jag tänker ju direkt på tarmvred eller kolik. att tarmarna vrider i hopp sig och slår knutar på sig själv. eller så tänker jag på levern eller vad det nu kan finnas mer som kan gö ont. men förra gången så gick det ju över av sig själv så det hoppas jag på.

sen har det inte hänt så mycket mer. jobbat och slitit. sen har jag beställt mina nya glasögon oxå. eller jag har bestämt mejoch beställt glas. jag tog en gucci som är brun med vita skalmar:)



men nu ska jagta och vila i hopp om att jag känner mej bättre i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0