fredag

ja idag är det ju fredag vilket alltid är skönt. mindre skönt är att jag ska jobba hela helgen. lördag mellan 10-17 och söndag 11-17. men det brukar ändå gå ganska fort. i alla fall lördan brukar gå fort söndan är värre den brukar snigla sig fram. och så ska man bara städa vilket är sååå tråkigt. men det är ju bra ob så man får väll va glad för nått.
.
idag så har dagen sniglat sig fram. gud jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut. dagen började i alla fall med att lena kom och vi fick massage. vilket är helt underbart. men efter så frick jag typ frossa och frös som fan. jag hade en trekvarts tröja en t-shirt sen min kofta och sen kavaj. jag frös. efter ett tag så började jag och få upp värmen. men det är ju så underbart när hon håller på och knådar.
.
sen när dagen äntligen va slut och man fick åka hem så tog jag på mej löpar skorna och tog mej ut i löpar spåret. jag kan ju avslöja att jag va själv i spåret varken mötte eller såg en ända människa eller djur.
.
slänger upp en gammal bild från förra året när jag skulle ut och springa
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0