internet

wiii nu har jag internet igen:) och den här gången va det inte ens mitt fel... utom det va nått som hade gått sönder. så han höll på och fixa i husets hjärta och fixade och trixade sen kom han upp och bytta nått och sen va allt frid och fröjd:).
.
ja jag får nog ta en dag när jag har lite mer tid och skriva vad jag har gjort dom senaste dagarna. för jag ska snart ta och gå till bussen.
.
haha men jag måste bara lägga upp en bild som jag tog. hahah jag kommer ut och vad skådar mitt öga jo en tant som står och gräver i sopperna och har en hel ica kund vagn full med sopper som hon ja jag vet inte om hon skulle ta hem allt men det känns ju som det. efter som hon gick därifrån med sopper och inte lämnade nått.
.
men jag stod bakom och lurpassade lite och tog kort medans hon gick förbi men jag kunde ju inte ha blixt på för då skulle hon ju se att jag tog kort;)
.
men nu ska jag dra till jobbet. vi ska ut och äta med jobbet idag mycket gott säger anna både gratis mat och trevligt sällskap:) åååå bästa sussie kommer nog och hälsar på mej idag.
.
men ha det sååå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag började fundera på om du hade dött på vårruset!

2011-05-31 @ 12:34:04
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0