jobbat

ja den här helgen har jag jobbat och slitit. nej men det va sååå tråkigt det va typ ingenting och göra och då menar jag verkligen ingeting. det va likvaka typ att kolla på när målarfärg torkar är roligare. men som tur är så går klockan i alla fall så tillslut så fick man sluta.


sen idag så har jag vart ute och spungit och det kändes jätte bra. känns som att jag orkar mycket mer nu. och jag märker ju på kläder att jag har format om kroppen till det bättre. jag hade ett midje skärp förra sommaren som jag brukade ha på andra hålet av tre och då satt det taijt. nu när jag skulle ta på det idag så hade jag på sista hållet och det satt inte uppe så som jag ville att det skulle göra. men det va ju inte så att det ramlade ner men det satt inte perfekt. sen så märker man ju på jeans och sånt. det blir väll illa när man måste ta bort länkar från klockan;). men det är ingen risk. jag vill bara träna för att få en sund och kankse få upp lite kondis så att man inte behöver döö bara för att man springer 100 meter till bussen.

sen så fick jag en mycket rolig överaskning när jag loggade in på fb. och det va att cillan ska ha kalas:) den 4 juni gud vad jag längtar redan nu. så klart så ska dom ha tema och kvällens tema är yrkesroll. man ska klä ut sig till ett yrke och inte till det man har som jobb. haha fan oxå;). jag har funderat lite och vips så kom jag ju på det. hahah det blir guld och ja jag kan ju gissa på att jag lär ju va den enda som kommer och ha det. och ja jag ska ta och tvätta kläderna innan ;)

men nu ska jag ta och kolla på tv

en bild från studenst skivan som jag va på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0