morgon

ja idag så hr jag vart dukitig och tvingat mej upp och ut och springa på morgon kvist. det va inte så farligt för bara man kommer upp. och jag börjar ju inte så tidig så allt för tidigt behövde jag inte gå upp. va uppe vid typ 7 och i spring skorna halv åtta så halv nio va jag hemma och då har jag ju typ en och en halvtimme på mej innan jag måste åka. det ska man ju hinna duscha på:)
.
för på tisdag är det ju dax för vårruset.. taggi taggi. men det kommer och gå assa bra för jag har ju sprungit en del så jag är inte orolig men man vill ju inte va sämst. sen är det bara och fortsätta så att man inte hamnar på latsidan.
.
men ska snart ta och sätta lite fart så att man är klar för att åka till jobbet. fick ett sms av lena oxå hon är ju lite rolig i bland
hej hur mår du? vad gör du nästa helg? marknad? kram
för dom som inte fattar så är det ösmo marknad nästa helg. hehe och jag svarade att jag va ledig och vi kan ju gå tillsammans haha det fick jag inget svar på. men hon har ju IG- på att svara på sms så jag är förvånad över att jag fick ett. så på lördag ska jag nog i alla fall åka till ösmo och gå på marknaden det brukar va mest folk på lördan så det är ju roligast att gå då.
.
nej uch nu måste jag sätta lite fart.
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0