nu så

nu har anna vart en olaglig männsika och laddat hem nej lånat hem tre filmer. två seriösa filmer och en anna film:)
den första är the kings speech
som jag har hört ska va jätte bra av mina arbets kompisar.. hehe både moa och kurre tyckte att den va jätte bra:)
.
sen är det black swan som jag har sett på bio.. hehe den är typ en blandning mellan tysk porr(inte för att jag har sett det men kan tänka mej att det skulle va nått sånthär) och typ en bra film där man inte riktigt vet vad som händer och vad som inte händer. vad hon fantiserar och vad hon gör.
.
sen har vi den typiska anna filmen. en disney barn film med humor, tecknat, svenskt tal och lättsamt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0