nya sommar plågan

lyssnade på nrj i morse och då spelade dom denna låt och jag måste säga att ja den är lite söt. har lyssnat lite på den och ja kan bli årets sommar plåga:)

sen så har jag jobbat och slitit för mitt dagliga bröd. men det va typ assa lugnt och tråkigt. man blir så seg då. sen va vädret fruktansvärt dåligt oxå det typ snöade och regnade om vartannat.

jag vill ju ha sommar och sol men ingen kort taijt kjol;) inte med mina lår och knän. uch jag tycker verkligen inte om mina lår eller mina knän.

på min lektion sen så red jag neo och det kändes bra vi gjorde en rolig övning. vi gick på volterna och gjorde skänkelvikning från medellinjen och ut till vändpunkten och där fattade vi galopp. det är en övning som dom inte dör i och det tycker jag om. det kändes som att jag satt bra och att han svarade bra. jag tycker ju att han är rolig och rida. sen åkte jag min röda bil hel:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0