tisdag

ja nu är det tisdag morgon och jag vill till stallet gå;). ja om jag inte skulle till jobbet så är det så klart att man vill gå till stallet. men så är ju inte läget.
.
men igår så red jag laura. jag tycker ju att hon är trevlig. hon är lite rolig för det kan gå jätte bra och helt plötsligt ur toma intet så får hon cp ryck kör upp huvudet och springer i panik. sen så blir hon lika fin igen:). eller så kan det va så att man kräver lite mer än hon tycker är okej och då kan hon oxå få cp ryck. vi gick på volter och stälde innåt och utåt. hon kändes fin så det va kul.
.
nu ska jag snart till jobbet för att arbete. mindre kul är att man slutar kl 19:00. sen i kväll så tänkte jag kankse ut och springa så att man får röra lite på fläsket:)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 @ 09:18:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0