tvättat

ja jag har ju tvättat idag gud så roligt not men det behövdes. men det roliga va att i min påse med typ 100par ridstrumpor så hittade jag ett par sporrar... men dom där har ju jag letat efter. sen fanns det en borsta där i oxå och den har jag inte letat efter. sen så tog jag hem en massa kläder från stallet oxå som jag ska ta och tvätta. jag ska ju på kalas hem till cillan den ja när det nu va kankse typ den 3. och det va tema eller är tema jobb. och man fick inte va det som man hade som arbete utom man fick ta ett annat. så jag tänkte tat jag skulle komma dit i min rid outfit om det inte finns nån som kan komma på nått bättre. men jag tänkte att jag skulle va snäll och tvätta kläderna innan så att dom andra inte behöver dö av stanken från häst/bajs och intorkad lera+100ton halm och spån;)
.
idag så va jag i stallet och red elpasso. jag kan ju säga som så att det gick sååå jävla dåligt. jag kunde bara inte gö annat än att garva åt det efteråt. hehe a-k är ju rolig oxå för hon ba ja det är ju bra att du tar det så. ja vad ska man göra antingen så kan man helt enkelt gå ut in i stallet och bara åka hem. eller så kan man ställa sig i ett hörn och tjura eller så är det bara och kämpa på och garva åt det hela efter lektionen. för ja vi hade inte samma åsikt. jag ville att han skulle ta ner huvudet medans han bara ville springa med huvudet i guds arsle och bara springa på.
.
hmmm tyckte väll jag om det men men det är ju djur och det är ju så med dom.
men i morgon är det vårruset taggi tagggi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0