ute och ätit

haha jag säger bara chocka din kropp gå ut och ät på jobbet. jag har nog ätit för hela året ;). gud jag va mätt efter förätten+bröd:). men jag fick ner både huvudrätt och efterrätt utan problem men gud vad mätt jag va sen då. helt sjukt. jag äter ju typ nästan alla mina mål mat på jobbet både frukost och lunch och middag äter jag inte så mycket bara lite gröt och sånt. så nu värsta trerätters middan min kropp fick en chock:). men mätt är jag i alla fall.
.
nej men det va jätte trevligt maten va god och ja allt va bra. trevligt sällskap kan det bli bättre nej jag tror inte det. dagen innan va det mycket tyckte jag. jag hade tre lindbergs beställningar som jag skulle fixa och då får man tänka ganska mycket går det med lager eller måste man ta rx vad är pris skillnaden vad är kund beredd att betala. och kund vill betala allt innan men ja vi måste kolla om det går med lager eller rx och så har han en rabatt kupong på 15%. aaa men det kan bli lite svårt för du får ju mer procent om vi tar det dyrare glasen än om det blir det billigare.
.
men allt löser sig tillslut. det bästa är att nu är vi i land vi har sålt 10st lindberg bågar så nu ska vi få en varsin lindbergbåge som vi får sätta glas i:)+att jag sålde en extra så nu har vi 11 och jag har en kunde som troligt vis ska ha en lindberg hon ska bara fråga sin man och honom kan vi övertala;).
.
åååååå sen får vi inte glöma dagens första höjdpunkt. min älskade kära sussie kom och hälsade på mej. då känner jag bara det är så här det känns och bli gammal sitta på hem och barn/barnbarn kommer och hälsar på en och säger hej. vi va och åt på hörnet mycket gott:).
.
det är alltid så kul och träffa henne prata massa och bara ha kul. vi kom fram till att livet va mycket bättre förr. man va mycket gladare och lyckligare. man hade mindre problem och killar va nått som man struntade i totalt för det va bara nått ont ting som gud hade hittat på av nån obegriplig anledning som ändå aldrig skulle förstå hur man kunde tillbringa 12 timmar i ett illa luktande stinkande stall.. eller att anna har inte din mamma lärt dej att man inte ska leka med maten. hmmm ja nu är det bara så att det du äter på donken är inte häst utom nöttköt och det är ko..lite skillnad. men med dit iq så förstår jag att du inte ser skillnad på det. nej det va mer bitt i hopp eller bryt i hopp och fan man bet i hopp.
.
eller dom få gånger man va ute på krogen och nån äcklig människa fick för sig och smyga upp och dansa med en så vände jag runt 180grader och stirrade ilsket tillbaka med en blick som säger att rör du så dör du och nej jag är absolut inte interesserad och haha eller vänta det gör jag fortfarade. jag hatar när folk kommer fram och ska dansa med en ...nej tack jag är inte interesserad av dej. jag kan säga att det roar mina kompisar när jag vänder 180grader runt och ger en mördar blick att du är inte välkommen att så mycket som vidröra mej inte ens om jag hade skyddsutrustning av metal. för mitt och sussies måtta va att ensam är jävligt stark.
.
oj vad pratade vi mer om det finns så mycket. mest gamla goa tider och om hur förskräckligt jävla gamla vi börjar och bli och om hur mycket vi måste ta tag i våra liv. och om våra problem som vi har nu....
.
men nu måste anna sova så att anna kommaer upp i morgon det är ju en dag då oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0