vårruset

idag är det nu dagen med stors D. det är dax för vårruset. snälla gode gud gör så att det inte börjar och regna. det är inte kul om det skulle gö det. det gjorde det ett år och det va inte kul. det är ju på gräs och det blev typ geggamoja och blött och uch äckligt överalt. och när man hade släpat sig runt hela varvet och det va fax för fika i gräset. så va det inte kul. man va blöt det va blött där man skulle sitta och det regnade. maten va och blev blöt och nej uch det va hemskt...
.
så idag nej då hoppas vi på allt annat än regn.
.
jag känner mej i alla fall redo. jag har packat ner min spring outfit och jacka och allt sånt. min filt är ner packad så att jag ska ha nått mysigt och sitta på:) ipoden är laddad med lady gaga senaste skiva och ja jag har batteri:)
.
men nu sk ajag gö mej lite i ordning innan jag ska till jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0